Új Traxxokkal vontathatják tehervonataikat a szlovének
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat tavaly 124 millió euróért fektetett be logisztikai terminálokba, az automatizálásba és az e-mobilitásba, Magyarországon pedig huszonöt százalékkal növelte a raktárfelületét.
Az Oroszországi Vasutak 2024-es éves jelentésében közölte, ahogy az részben várható volt, a cég egyes mutatói nem alakultak jól, a nettó nyereség viszont csaknem kilencven százalékkal esett vissza.
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
A Hungrail vasúti árufuvarozási gazdaságossági és teljesítménynövelő akcióterve nyolc fő kategóriában több mint negyven beavatkozási területet érint.
Az olasz vasúti árufuvarozási szektor évek óta válsággal küzd, ami az ország kikötőire is kihat: a létesítmények 2022 óta általánosan csökkenő forgalomról panaszkodnak. Van azért némi remény.
A Roadpol Truck & Bus elnevezésű közlekedésbiztonsági akció során 7065 tehergépkocsit és 490 autóbuszt ellenőriztek, és 2792 alkalommal állapítottak meg jogsértést.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.
Egy iparági szereplőkből álló konzorcium szélsőséges időjárási körülmények között próbázza a digitális automata kapcsolókészülék teljesítményét.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
Idén januárban hétszázhatvan százalékkal növekedett a forgalom az egy évvel korábbihoz képest.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A forradalmi elképzelés szerint elektromos uszályok hada szolgálna ki egy-egy, a tengereket és óceánokat állandóan szelő atommeghajtású szállítóhajót.