Jumbókat árverez el az Iraqi Airways, a kikiáltási ár 494 ezer dollár; gépenként
A két Boeing 747-est az iraki háború előtt vonták ki a forgalomból. Repülésre már egyik sem alkalmas, de másra még jók lehetnek.
A két Boeing 747-est az iraki háború előtt vonták ki a forgalomból. Repülésre már egyik sem alkalmas, de másra még jók lehetnek.
Kigördült a gyárból kedden a Boeing utolsó 747-ese, ismert nevén Jumbo Jet, a cég 54 év után állította le a repülőgépmodell gyártását.
A korszakos púpos óriásból több készült, mint sok más modern típusból, és hosszabb ideig állt gyártásban, mint bármely más polgári típus.
Az El Al már kivonta a Jumbóit az utasforgalomból, az Emirates akart volna kapacitást növelni a Ben Gurion felé. Viszont váltani kell a cargo-forgalomban.
A valaha készült Jumbók közel egyharmada még mindig repül.
Megkezdődött a gép összeszerelése, átadás és végső búcsú októberben.
Nem rakéta, hanem hiperszonikus repülőgép indul először a Stratolaunch középső szárnyszelvénye alól. A holland orsó bonyodalmai.
Stratolaunch a levegőben, két év kihagyás után. Kis és közepes műholdak indítása helyett a cél hiperszonikus járművek tesztelése. De ott van a tervekben egy igazi űrrepülőgép is!
Trump festése, kontra „babakék”: az eddigi megjelenés biztonsági kérdés volt, nem a hazafiasságé.
A British utolsó óriásai is kirepültek Heathrow-ról, a Virgin púposai az Atlashoz kerülnek, a KLM tervezi a 747-esek után a A330-asai kivonását is.
Miért ragaszkodnak a hajtóműgyártók a 747-es repülő laboratóriumokhoz? Az ausztrál példány több okból különösen alkalmas a szerepre.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló július 13-ától július 19-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló július 6-ától július 12-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 6-ától március 12-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 30-ától április 5-éig.