További Airbus A320neo és A321neóktól válik meg a Lufthansa
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
A China Southern légitársaság mostantól hetente négyszer repül Boeing 787-9-es Dreamlinerrel a kínai nagyváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között.
Visszatekintés az elmúlt év néhány legfontosabb esetére, fejleményére.
Ma az első kereskedelmi járat: Frankfurt–München, a „Berlin” decemberben repüli majd az első hosszú vonalat.
A „Berlin” Frankfurtban: először alapos kabinátalakításon esik át, a légitársaság-csoport összesen 32 példányt rendelt a 787-esekből. Most már tényleg gőzerővel mehet a hosszú szünet után a gépek átadása.
Repatriáló repülés Argentínából Darwinba: több, mint 15 ezer kilométer a déli sarkvidék érintésével. Project Sunrise start 2024-ben, de előtte hatalmas gépbeszerzések.
Már télen jönnek az első 787-esek, később a további A350-esek. Modern kéthajtóművesek váltják a négyhajtóművesek többségét.
A tervezettnél rövidebb idő alatt repülte az irdatlan távot a vadonatúj Dreamliner, de az európaiak azt remélik, az A350-1000 lesz a társaság típusa ultrahosszú vonalaira.