Arasznyival közeledett az uniós típusengedély megszerzéséhez a Comax C919
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének szakemberei Sanghajban vették a tanúsítás szempontjai alapján górcső alá a kínai keskenytörzsűt.
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének szakemberei Sanghajban vették a tanúsítás szempontjai alapján górcső alá a kínai keskenytörzsűt.
A Boeing termelési korlátai miatt a légitársaságok képtelenek beszerezni a növekvő légiutas-forgalom kezeléséhez szükséges új repülőgépeket, a kereslet nő, miközben kapacitásszűkében lesznek, a folyamat végkicsengése pedig: a repjegyek ára nőni fog.
A C919-es sorsa részben az amerikai és európai beszállítókon múlik, hogy végre felvegye a harcot a piacokon az amerikai és európai konkurenciával.
Az egyfolyosós C919 idén forgalomba állhat Kínán belül, épül a szélestörzsű CR929 első példánya, kérdés, milyen hajtóművel repül majd.
Amerikai szakértő a kínai polgári repülőgépgyártás hazafias gyökereiről és a szankciók kontraproduktív voltáról.
C919: „nemzetközi utasszállító kínai tulajdonságokkal”. Letiltja az USA a hajtóműveket? Közben Kínában 97 MAX várja a földön a légialkalmasságit.
Meglehetősen dolgosra sikerült a kínai légiipar évvégi hajrája. Prototípus első felszállása, kompozit törzselem „kisütése”, elsőként elkészült központi szárnyelem az MA700-hoz – nem unatkoztak a mérnökök és a munkások sem.