Akkumulátoros dízel tolatómozdonyok állnak forgalomba Hollandiában
Tíz dízel-villamos GE-mozdonyát korszerűsítteti a Tata Steel acélgyártó Velsen-Noord-i üzeme húszmillió eurórért.
Tíz dízel-villamos GE-mozdonyát korszerűsítteti a Tata Steel acélgyártó Velsen-Noord-i üzeme húszmillió eurórért.
A jakutföldi Elga szénbányától az Ohotszki-tenger partján épülő Manorszkij-kikötőig (Misz Manorszkij) vezető, 531 kilométeres távot egy bő nap alatt tette meg a szerelvény.
A Metro-North bemutatta első SC42-DM típusú villamos-dízel hibridmozdonyát. A gépekkel még nagyobb mértékben közlekedhetnek villamos üzemben a társaság elővárosi járatai.
Ráadásul négyet is, összesen körülbelül ötvenmillió euróért.
A kazah nemzeti vasút 405 millió dollár értékű megállapodást írt alá az amerikai gyártóval. A járművek pontos mennyiségét nem közölték.
December 28-án a miskolci Tiszai pályaudvarról indul fotósvonat az M28 1022-es kisgéppel.
December elsején, vasárnap délután a miskolci Tiszai pályaudvarról útnak indul Mazsi, a miskolci M28-as, hogy felkeresse a Télapót.
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
Húsz, akkumulátoros hajtásúvá átalakított ledehás menekül meg Konstancában a lángvágótól.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
A statikus és dinamikus terhelési próbát a Jelzőőr Kft. Bobójával végezték el, mindent rendben találtak. A forgalom azonban október hatodika helyett csak tizedikén indul a 11-es vonalon.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
Annak rendje és módja szerint megérkezett Dombóvárra a MÁV első, SU 175 002 pályaszámú Thyssen-Henschel dízelmozdonya, hogy a szükséges műszaki átalakítást követően esedékes hatósági engedélyeztetési eljárás után, várhatóan ősszel forgalomba álljon.
Az elmúlt években a lengyel SKPL magán-vasúttársaság flottájában, SU175-002 pályaszámon dolgozó mozdonyt a MÁV Rail Tours M40 219-es Púposa vontatta Budapestre.
Megerősítették azokat az év eleji híreket, melyek szerint mozdonyhiány miatt feszült helyzet alakult ki az orosz vasúti árufuvarozási piacon.