Márciusban indul az Oroszország–Pakisztán tesztfuvar
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A Brexit hatása az Egyesült Királyság és az Európai Unió közötti kereskedelemre, és ezzel egyidejűleg a kapcsolódó logisztikai folyamatokra négy év elteltével is érezhető. A folyamatosan bevezetett új szabályozások, megnövekedett költségek és a határátkelési eljárások bonyolultsága jelentősen megnehezítik a vállalkozások működését.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) üzemei 7088 teherkocsit hoztak helyre január elejétől április végéig.
Az iparág bevételei hét százalékkal nőttek 2023-ban, ami legfőképpen az exportnak köszönhető.
Tavaly szeptember és idén június között négyszer annyi gabonát, 1,1 millió tonnát szállítottak tehervonattal, mint a 2021. szeptember–2022. júniusi időszakban.
A 71 millió eurós program a Bălți–Ungheni és a Kisinyov–Căinari szakaszok rekonstrukcióját foglalja magába, melyek az ukrán exportfuvarok szempontjából lényegesek.
Az ukrán gabonaszállítmányok az Osztrák Exportdíj bronz fokozatát eredményezték az árufuvarozó vasúttársaságnak.
Az ukrán export-import vasútforgalomban való szerepvállalásának növeléséről egyeztetett a napokban Ukrajnában az ÖBB Rail Cargo Group képviselete az ukrán állami vasút Ukrzaliznicának (UZ), annak lembergi leányvállalatának, valamint az UZ CTL leányvállalatának menedzsmentjével.
A balti ország közlekedési és hírközlési minisztere, Agne Vaiciukeviciute Kína tiltakozása ellenére tett látogatást Tajvanon, erre válaszul hozott meg szankciókat a napokban a gazdasági nagyhatalom.
A termelőket, a kereskedőket és a logisztikai szolgáltatókat összekötő, GrainLane elnevezésű online szolgáltatást az osztrák V_labs partnerségével hozták létre.
Az ország nemrégiben számos infrastrukturális és szabályozási intézkedést jelentett be, melyek célja, hogy szorosabban integrálódjanak az európai szállítási hálózathoz.
A Mannheimben bemutatott mock-up modellben minden eredeti.