Tervezhetik az 5-ös metrót
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
Újabb hasznos funkciók válnak elérhetővé február 15-étől a MÁV alkalmazásban.
Először csak a vonal Budapest közigazgatási határán kívüli szakaszán vehető igénybe a mobiltelefonos online jegyvásárlás. Ha a teszt beválik, a többi HÉV-en is bevetik a rendszert.
A szakaszon a MÁV-HÉV Zrt. pályakarbantartást végez.
A szentendrei, H5-ös vonal fejlesztési terveiről a napokban zajlott közmeghallgatás Budakalászon.
Május 26-27-én a H5-ös HÉV helyett pótlóbusz jár a Batthyány tér és Békásmegyer között, a H6-os pedig Soroksár, Hősök tere és Dunaharaszti külső között egy vágányon közlekedik.
Karbantartási munkálatok miatt szeptember 9-én és 10-én rövidített útvonalon, Békásmegyer és Szentendre között jár a H5-ös HÉV.
A Bem rakparti HÉV-alagút födémterhelési próbája miatt június 10-én Szentendre, Békásmegyer és a Margit híd, budai hídfő között közlekednek a vonatok.