Szombattól nagyot változik a kötöttpálya világa a magyar fővárosban
Karbantartás miatt pótlóbusz közlekedik a csepeli HÉV helyett, bizonyos viszonylatokon korlátozzák a villamos forgalmat.
Karbantartás miatt pótlóbusz közlekedik a csepeli HÉV helyett, bizonyos viszonylatokon korlátozzák a villamos forgalmat.
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Indul az új HÉV-szerelvények beszerzése: első körben negyvenkét villamos üzemű, alacsonypadlós motorvonatot vesznek a H5-ös, H6-os és H7-es vonalakra.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló február 24-étől március 1-jéig.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
A szerelvények műszaki hiba, valamint karbantartási munkálatok miatt járnak a megszokottól eltérően.
Pótlóbuszok szállítják az utasokat.
Alig néhány hónapja vette át a HÉV-ek üzemeltetését az új szolgáltató, máris látszik az eredmény: rohamosan romló állapotú járművek. Videós illusztráció minderről.
A hibátlan henningsdorfi sem a finom futásáról, csendes működéséről ismert, de most még egy-két csattogó kerék is rádob a zajhatásra.