mávdirekt

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés Röviden

Rekordévet zárt a MÁVDIREKT – idén ünnepli tizedik születésnapját a MÁV–Volán-csoport call centere

iho/vasút   ·   2024.01.20. 09:20

Tavaly több mint 750 ezer hívást bonyolítottak le, valamint elindult a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztens Elvira, aki 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV–Volán-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja el.

Vasút Nagyvasút

Életre kel az Elvira

iho/vasút   ·   2023.01.31. 12:00

Teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás a Mávdirekt telefonos ügyfélszolgálatán.