Koppenhága feltett szándéka, hogy megépíti az ötös metrót
A stádium egyelőre a tanulmánytervek elkészítésére adott megbízásoknál tart.
A stádium egyelőre a tanulmánytervek elkészítésére adott megbízásoknál tart.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
Az emírségben nem ismernek tréfát, 2040-re a jelenlegi ötvenöt metróállomás helyett száznegyvennel számolnak!
Az indiai nagyváros metróvállalata tizenöt hatkocsis, vezető nélküli vonatot rendelt a CRRC Nanjing Puzhentől a még építés alatt álló úgynevezett sárga metróvonalra.
Egészen pontosan két vonalét: a Piccadillyét és Bakerlooét. Márpedig a nagyvárosi underground jövője szempontjából kritikus fontosságú az 500 millió fontnyi állami támogatás folyósítása a 2024–2025-ös nagyprojektek kivitelezéséhez.
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
Az ázsiai ország fővárosa, az agglomerációval együtt 22 millió lakosú Dakka eddig hiába számított a világ egyik legnagyobb metropoliszának, még nem rendelkezett metróhálózattal.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
Olyan videót tett közzé a Londonist, amelyet nem hagyhat ki az, aki járt Londonban. Mert aki járt ott, az biztosan megszerette.