Így működik a MÁV Országos Haváriaközpontja
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
A klímaváltozás elleni küzdelem a 21. század egyik legnagyobb kihívása. Egyre gyakoribbá válnak az extrém időjárási jelenségek, mint például a hőhullámok és az árvizek, így az infrastruktúra-kezelőknek is alkalmazkodniuk kell a megváltozott körülményekhez.
A MÁV is megerősítette a hírt: számos mellékvonalon buszok válthatják az egyre inkább gyengélkedő Bz-motorkocsikat, akár már augusztus elsejétől!
Nem vette át a magyar szerelvényt a német személyzet, háromszázötvenen találták magukat a cseh határállomás peronján.
Háromszáz utas maradt a peronon a cseh-német határállomáson. Ez már a negyedik ilyen eset három hét leforgása alatt.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 18-ától május 24-éig.
A segédüzemi átalakítókat nem elég erős tartókkal rögzítették a váz alá, emiatt a tartóvasak sorban repedeznek, ami igencsak balesetveszélyes.
Felsővezetéki zárlatot követően fa dőlt a drótra a 2-es vonalon. Teljes a káosz.
A 003-as Messerschmitt meghibásodása miatt a páros Hungáriát egy Laminátka cibálja a cseh határig.