Átadták Pozsonyban az első duplacsuklós Solarist
A jármű hossza 24,7 méter, száznyolcvan utas befogadására alkalmas. Sem Szlovákiában, sem Csehországban nem járt még ilyen trolibusz idáig.
A jármű hossza 24,7 méter, száznyolcvan utas befogadására alkalmas. Sem Szlovákiában, sem Csehországban nem járt még ilyen trolibusz idáig.
Pénteken búcsúzik a 435-ös és az MAN-troli Budapesttől. A 80-as vonalon forog egy-egy kocsi.
Az első kocsik azóta is forgalomban vannak.
Először vesz részt hidrogén meghajtású autóbusz a közösségi közlekedésben Magyarországon a következő hetekben, Köki és Vecsés közt jár majd.
Befejeződött a Baross utcai felsővezeték-hálózat korszerűsítése, továbbá huszonegy új Solaris–Škoda trolibusz is forgalomba állt.
A korábbi, 2011-ben bemutatott 8,9 méterest váltja fel, de a lényegi változások nem a plusz harminckét centiméterben rejlenek, hanem a nagyobb hatótávban, a jobb energia-felhasználásban, az újragondolt utastérben és vezetőfülkében.
Az év végéig összesen tizenöt ilyen autóbuszt szállít a lengyel gyártó a németországi Kölnbe.
Többek között a lengyel Solaris megvásárlásának köszönhetően negyvenhét százalékkal nőtt a spanyol járműgyártó nyeresége.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 23-ától december 29-éig.
A járműbeszerzés és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúrafejlesztés célja a főváros elöregedett trolibuszparkjának frissítése, valamint a kiszolgáló létesítmények részleges rekonstrukciója.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 23-ától szeptember 29-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 19-étől augusztus 25-éig.