Csődbe viheti egy bírósági döntés az Ukrán Vasutakat
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
A BKK online felméréséből kiderül: a fővárosban közlekedők nagy többsége, 78 százaléka egyetért a kölcsönös bérletelfogadás bevezetésével.
Lázár János építési és közlekedési miniszter szerint a legnagyobb rezsicsökkentést hajtják végre a közlekedésben az új tarifarendszerrel, mely több mint 4 millió ember életét teszi könnyebbé, jobbá.
Tájékoztató weboldalt indított a MÁV–Volán csoport a március 1-jével induló új tarifarendszerről, melyen többek között az új bérletekről és kedvezményekről, a 24 órás napijegyekről, valamint a fővárosi agglomerációt érintő közlekedési változásokról lehet informálódni.
A cél az, hogy a jelenlegi teherfuvarozási tarifarendszert teljes mértékben felszámolják és minden piaci szereplő előtt igazságossá tegyék.
A Baross-féle zónadíjszabást felváltó magyar vasúti személyszállítási tarifarendszer 1912. július 1-jén lépett életbe.
Jók a rövid átszállási idők, de a jegyrendszer miért nem tudja ezt követni?
Júliustól 4550 forintért vásárolható a 30 napon belül ötször 24 órára érvényes jegyfajta.