Beelőzi a CMA CGM a Maersköt, ezzel a francia cég lesz a világ második legnagyobb tengeri konténerszállítója
A marseille-i logisztikai óriás a konténerszállító hajókra vonatkozó rendelésállománya jelentősebb, mint dán piaci vetélytársáé.
A marseille-i logisztikai óriás a konténerszállító hajókra vonatkozó rendelésállománya jelentősebb, mint dán piaci vetélytársáé.
Ezzel a címmel adott hírt a nemzetközi szaksajtó a kezdeményezésről. Ez így, ebben a formában azonban nem teljesen felel meg a valóságnak: a konténerek Indiából előbb hajón Iránba utaznak, és csak onnan tovább vonattal Asztanába.
A logisztikai társaságok közelgő egyesülése egy olyan globális játékost hoz létre, amelynek a pro forma átbevétele meghaladja majd a negyven milliárd eurót, az alkalmazottainak száma pedig a 160 ezret, miközben DSV a 2024-re vonatkozó éves jelentésében a felvásárlás kiváló stratégiai lépésnek nevezi.
A több mint négymilliárd dollár értékű beruházás a társaság úgynevezett „zöld” finanszírozási programja keretében valósul meg.
A jemeni rebellisek támadásai elriasztották a hajókat az átkeléstől, a forgalom hatvan százalékkal csökkent.
A Comore-szigeteki lobogó alatt közlekedő Amnahot Ambarli-Marport terminálon, berakodás közben érte a baj.
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
A 18 ezer TEU-s konténerhajó, a CMA CGM Benjamin Franklin kemény viharba futott Dél-Afrika partjainál, a fedélzetéről 44 konténer a tengerbe borult, további harminc pedig megrongálódott.
Mérföldkőhöz érkezett a tengeri konténerszállítás. A legnagyobb, 2324 ezer TEU-s megamax hajók összkapacitása ugyanis meghaladta a négymillió egységkonténert.
Szakmai fórumon vették górcső alá a szakemberek Bécsben, a Neustift am Walde-i Wolff heurigerben a hamburgi kikötő közreműködésével lebonyolított osztrák konténerforgalmak alakulását. A házigazda a Hafen Hamburg Marketing bécsi képviselete volt.
A Belt and Road kezdeményezés keretében elindított önálló logisztikai projekt idén tízéves.
Mindeközben a Luka Koper forgalmi rekorddal zárta 2023-at, a minap pedig új kamionterminált adtak a kikötőben.
A kínai tulajdonban lévő görög kikötőből egyre kevesebb vonat indul a kontinens belseje felé. Feeder hajókon, és nem vonatokon utazik tovább az áru.