Wizz Air Abu Dhabi: irány kelet, a Maldív-szigetek!
Fordítókorong Dél-Ázsia felé, a következő Sri Lanka lesz, Miért repül a lila madár hosszabban ugyanoda, mint a konkurencia?
Fordítókorong Dél-Ázsia felé, a következő Sri Lanka lesz, Miért repül a lila madár hosszabban ugyanoda, mint a konkurencia?
Az Oroszországgal szembeni szankciók komoly üzleti esélyt nyújtanak azoknak a társaságoknak, amelyekre nem vonatkoznak megkötések.
Már idén 150+300 új kapitánnyal és elsőtiszttel bővülne az állomány. A társaság várja a jelentkezőket, akár „az utcáról is”, és többek közt hosszútávú karrierlehetőséget, versenyképes fizetést, biztos szerződési feltételeket ígér.
Hosszú távon a társaság strukturális nyertese a helyzetnek, nyilatkozta a vezérigazgató. A cég nem akar Amerika felé terjeszkedni, és nem pályázik Ferihegyre, a lehetséges XLR-célpontok: India és Kína.
Nur-Szultan lenne a közbülső leszállóhely a keskenytörzsű gépeknek Peking vagy Sanghaj felé. Összhangban a kormánypolitikával: keleti nyitás, keleti járatlatolgatások.
Egyelőre a hálózatépítést a járvány határozza meg. A Brexit okozta konszolidáció is hasznára lehet a társaságnak, mondja Váradi.
Athén lesz az első úti célja az Egyesült Arab Emírségek legújabb nemzetközi légitársaságának.
Váradi szerint 2035-re a leányvállalat száz géppel repül majd. Lehetséges tervek: egy diszkont átszállással akár Indiába, vagy még messzebb.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 9-étől 15-éig.