Dupla vágány Algériában az Atlaszon át

iho/vasút   ·   2015.03.09. 08:41

A kilencven kilométer hosszú, kilenc állomást magában foglaló, az Atlasz-hegységen át húzódó vonalat a Siemens az ETCS Level1 szerinti Trainguard 100 vonatbefolyásoló rendszerrel, a VICOS automatikus forgalomirányító rendszerrel, kilenc Simis W elektronikus biztosító berendezéssel, a GSM-R rádiós mobilkommunikációs rendszerrel, valamint a RailCom Manager (RCM) kommunikáció menedzsmenttel szereli fel. A megrendelés kiterjed a Bejaiaban létesítendő üzemirányító központra, továbbá a személyzet új technikára való kiképzésére is.

Az algériai vasúthálózat kiterjedése 3 800 kilométer, amelynek az ország ötéves terve szerint 2015-re ennek további 6 000 kilométerrel kell bővülnie. További 500 kilométernyi pálya kétvágányúra épülne át, egyúttal 160 kilométer per órára nőne az engedélyezett sebesség.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.