Előnyt a Fonódónak!

Még a rövid 17-es villamos és a 86-os busz korában (nem is volt az olyan messze, ugye) állandó problémaként jelentkezett a villamossínek beparkolása (a Vidra utcában szinte mindennapos volt), és a buszok hosszas ácsorgása a dugókban. Az utóbbi helyzeten javított a Budai Fonódó átadása, ám a közúti problémák korántsem enyhültek.
Ez a megoldás az általános budai közlekedési káosz megoldásán túl számol a 3-as metró felújításával is, várhatóan a pesti oldal helyett többen a budait választják majd a Váci út építkezései, a pótlóbuszok közlekedésére elkülönített buszsávok miatt, azaz például Békásmegyerről a pesti belső kerületekbe nem az Árpád, hanem mondjuk a Margit hídon át közlekednének.
A javasolt forgalomtechnikai változások átépítés nélkül, a lámpák jobb szabályozásával, továbbá csak az autóbuszoknak engedélyezett kanyarodással megoldhatóak lennének. Menetrendi korrekciókra is szükség lenne, a Frankel Leó úti megállókban ugyanis az előző jármű utascseréjére várakozás további késéseket idézne elő a villamosok, buszok menetrendjéhez képest, a Fonódó villamosainak és a 9-es, 109-es buszoknak a menetrendjét egymáshoz kellene igazítani.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!