Flirt volt még az IC is!
Vágányzár volt április 29-én Győr és Csorna között a GYSEV 8-as számú vonalán. Az egész vonalrészen több kisebb-nagyobb munkát végeztek összehangolva, a Kapella vágányzári adatai szerint az alábbiakat:
- Kóny–Csorna oszlopállítás
- Kóny II. vágány 214+0–215+0 ragasztottsíncsere, hegesztések
- Kóny–Csorna B230 j. híd függesztett állvány bontása
- Ikrény–Enese 137–18 útátjáró fekszint szabályozása
- Ikrény 4. kitérő keresztezési középrész felhegesztés
- Kóny–Csorna 270–271 sincsere, hegesztések
- Ikrény–Kóny felsővezeték karbantartás
- Kóny–Csorna sincsere, hegesztések 296–297, 227–228
- Kóny ragasztottsin csere, hegesztések II. vágányban 216–217, és III. vágányban 220+0–221+0
A Sopronba tartó ablakos vonatokat a vágányzár miatt autóbuszokkal pótolták Győr és Csorna között. A 8-as vonallal nagyjából párhuzamos 85-ös főúton az M85-ös építése miatt sokszor belassul a forgalom, néhol félpályás lezárások is lassítják a haladás – a pótlóbuszon utazni nem volt egy felhőtlen élmény.
Érdekesebb volt a szerelvények Csorna utáni sorsa. A személyvonatok jó része Győr és Sopron közt már egyébként is az új Flirt motorvonatokkal közlekedik, szerdán viszont a többi vonatot, a gyorsokat és az intercityket is Flirtökkel pótolták.
A vágányzár 17.20-ig tartott, utána szépen lassan visszatért a régi rend: megjelentek a Tauruszok, Traxxok személykocsikkal és egy tehervonat is átsuhant a repcetáblák között.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!