Fontos módosításokat vezetett be ügyfélszolgálati tevékenységében a Wizz Air
Megszüntetik az emelt díjas telefonszámot és bővítik az ügyfélszolgálati lehetőségeket.
Európa legfenntarthatóbb légitársasága a jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében január 28-ától megszünteti emelt díjas telefonszámát; a magyar ügyfelek ezentúl a Wizz Air megújult Súgóközpontjában még egyszerűbben találhatják meg a számukra legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
A légitársaság azt javasolja utasainak, hogy a leghatékonyabb és leggyorsabb segítség érdekében a Wizz Air honlapján vagy mobilalkalmazásán keresztül intézzék ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni. Összetettebb kérdéseknél pedig élő chaten keresztül is 0–24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.
Az ügyfélszolgálat a Wizz Air számára az egyik legfontosabb terület, ezért a légitársaság folyamatosan fejleszti. Tavaly indult el például az Amelia Voice szolgáltatásuk, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén.
A diszkont légitársaságtól elmondták: elkötelezettek amellett, hogy ügyfeleiknek a lehető legjobb utazási élményt nyújtsák. Kulcsfontosságú terület az ügyfélszolgálat, annak fejlesztése pedig csak egy a cég számos fejlesztése közül. Folyamatosan vezetik be az innovatív megoldásokat, hogy a lehető legjobb szolgáltatást tudják nyújtani.
A Wizz Air összesen 226 Airbus A320 és A321 típusú repülőgépből álló flottát üzemeltet. A vállalat elkötelezett légiközlekedési szakemberekből álló csapata kiváló szolgáltatást és rendkívül alacsony viteldíjakat nyújt. A légitársaság a 2024. március 31-ig tartó pénzügyi évben 62 millió utast szállított.
A Wizz Airt a londoni tőzsdén jegyzik WIZZ jelöléssel. Az airlineratings.com, a világ egyetlen biztonsági és termékminősítő ügynöksége nemrégiben a világ öt legbiztonságosabb légitársasága közé választotta, az Air Transport World 2020-ban, az Air Transport Awards pedig 2019-ben és 2023-ban is az Év légitársaságának választotta. A társaságot a „Legfenntarthatóbb Diszkont Légitársaság” címével ismerték el a World Finance Sustainability Awards 2021–2024 keretében, valamint a „Globális Környezeti Fenntarthatósági Légitársasági Csoport Év Légitársasága” címmel a CAPA - Centre for Aviation Awards for Excellence 2022–2023 során.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!