Elővárosi vonatokkal szolgálná ki Marokkó a foci vb-t
A nemzeti vasút ONCF a főváros Rabat, Casablanca és Marrákes környékén bővítené a vasúti szolgáltatást az évtized végére, részben a 2030-as labdarúgó-világbajnokság érdekében.
A nemzeti vasút ONCF a főváros Rabat, Casablanca és Marrákes környékén bővítené a vasúti szolgáltatást az évtized végére, részben a 2030-as labdarúgó-világbajnokság érdekében.
Megszüntetik az emelt díjas telefonszámot és bővítik az ügyfélszolgálati lehetőségeket.
A Volánbusz és a BKK fejlesztésének köszönhetően Solymár vasútállomáson rövidülnek az átszállási idők és több kék busz tér is be oda, így az utasok könnyebben eljuthatnak Budapest belvárosába közösségi közlekedéssel.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunk harmadik, befejező epizódjában a Nova forgalomirányító-rendszert, a MOFIS utastájékoztatást, az Eurolocking biztosítóberendezést és a Stadler átfogó szolgáltatáspalettáját mutatjuk be.
A napokban aláírt keretszerződéssel jelentős flottafejlesztést hajt végre a lengyel regionális vasúttársaság.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
Habár a közismert tiroli Mittelgebirgsbahnt jó néhányszor fenyegette a bezárás veszélye, most ismét a túlélésére szavaztak.
Ennyit fektettek be a vasúti infrastruktúra fejlesztésébe a lengyelek az elmúlt húsz évben. Van is látszata.
A Svájci Szövetségi Vasút még ötöt kér a Stadler nagysebességű motorvonataiból az olaszországi nemzetközi járatok bővítéséhez.
A segratei és a veronai Quadrante Europa terminálhoz is gyakrabban szállítanak vasúton januártól.
Már kerékpárokat és síléceket is lehet szállítani Szeptemvri és Dobriniste között.
A diszkont díjszabású nagysebességű vonatok már a Madrid–Albacete–Alicante útvonalon is igénybe vehetők. Jegyek kilenc eurótól.
A spanyol vasúttársaságnak a fővárosból induló két nagysebességű viszonylatán napi két járatpárt lehet igénybe venni, nyártól viszont jelentősen bővül a kínálat.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
A két nagysebességű vasúti szolgáltatás egyesülését követően a Csalagutat használó vonatok márkája marad meg, megújuló kinézettel.