Ha kedd, akkor Csoki
Valószínűleg a békásmegyeri HÉV-munkákhoz használt kőszállító kocsikat szedték össze március utolsó csomóponti kiszolgálómenetén Óbudáról. Az itt várakozó négy Faccpp kocsihoz még kettőt hozott a 001-es UDJ (univerzális darus jármű). Az így összeállt szerelvény néhány napig Óbudán, majd néhány napig Angyalföldön várta, hogy a rákövetkező kedden a csomóponti kiszolgáló menet 424-es Bobója visszavigye őket a Fradiba.
Az április 3-i körvasúti kiszolgáló menetnek is volt némi különlegessége. Reggel egyből (némi rákosrendezői várakozás után) a Nyugati pályaudvarra érkeztek a 424-es Bobóval az élen. A szállítmány: az általában a Nyugati külső vágányain tárolt mérleghitelesítő kocsik közül három: egy kéttengelyes és két négytengelyes. Egy bevetés után kerültek Ferencvárosba, hogy a menetrend szerinti Csoki-menet aztán visszavihesse őket a szokott helyükre. A „mérlegkocsikat" fékberendezésük, illetve azok hiánya miatt fogták közre két kéttengelyes eltolható falú teherkocsival. A Nyugatiba egészen a Westend alatti vágányokra merészkedtek, ahonan a pályaudvar tolatószolgálatot teljesítő 428-as Bobója vitte a fekete hitelesítőkocsikat társaik mellé. Délután három óra körül indult vissza Ferencváros felé az Angyalföldről és a Rákosrendezőről összeszedett kocsikkal a menet – a két fedett kocsi lemaradt valahol.