Helsinki–Budapest: nyáron indít járatot a Norwegian

iho/repülés   ·   2012.12.21. 17:00
cim

Hivatalosan is bejelentette az új Helsinki–Budapest járat elindítását a Norwegian skandináv diszkont-légitársaság. A jellegzetes piros-fehér festésű Norwegian-járatok a nyári menetrendi időszakban heti háromszor repülnek a finn és a magyar főváros között – adja hírül a Budapest Airport közleménye.

2013. április 11-én érkezik az első piros orrú Norwegian-gép Helsinkiből Budapestre. A mostani tervek szerint kedden, csütörtökön és vasárnap közlekedik a norvég diszkont-légitársaság Boeing 737-800 típusú gépe a finn és a magyar főváros között. A járat 19.40-kor indul Helsinkiből és 20.55-re érkezik Budapestre, ahonnan a szokásos félórás fordulóidővel 21.25-kor indul vissza, hogy helyi idő szerint 00.40-re érjen Helsinkibe. A Norwegian gépei – időjárástól függően – átlagban 2 óra és 15 perc alatt teszik meg az utat Helsinkiből Budapestre.

A Budapest–Helsinki Norwegian-járatra a mai naptól már lehet jegyet vásárolni az interneten. A kedd-csütörtök-vasárnapi járat beosztás egyébként mind az üzleti utazóknak, mind a turistáknak kedvez, hiszen Budapest a finn, Helsinki pedig a magyar utazók számára jelent kiváló hosszú hétvégés, városlátogató (ún. city-break) utat.

Kam Jandu, a Budapest Airport légiközlekedési igazgatója a közleményben kifejtette: a Norwegian az elmúlt években folyamatosan fejleszti útvonalhálózatát Budapestről Észak-Európa városai irányába. „A helsinki járat elindítása is válasz egy folyamatosan növekvő piaci igényre. A új járat is azt igazolja, hogy Budapest mennyire vonzó úti cél mind az üzleti utazók, mind a városlátogató turisták számára.”

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.