Hídterhelési próba Nohabokkal

Szever Dániel   ·   2013.03.22. 19:30
CSC_0544_masolata

A Budapest–Székesfehérvár-vasútvonal 2008 óta folyó felújítása keretében Kelenföld és Martonvásár között a vasúti pálya kétvágányúsításán is dolgoznak. Az érintett szakaszon tizenkét gyalogos-aluljáró, egy gyalogos-felüljáró, valamint tizenhárom közúti műtárgy készült.

Köztük szerepel a Dunai utcai aluljáró kiszélesítése, és kétsávossá alakítása is, ennek elkészülését májusra ígérik. Ide érkezett ma hídterhelési próbára az M61 019-es és 020-as.

A méréseket először az aluljáró felett álló Nohabokkal végezték a szakemberek. Később a dinamikus terhelések számítása érdekében többször is áthaladtak rajta, különböző sebességekkel.

A statikus mérések ideje alatti ritka együttállás <br>A képre kattintva galéria nyílik</br><br>(A felvételeket a szerző készítette)</br>

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

IdeenzugCity, a jövő motorvonata

Kiss Bertalan   ·   2021.07.29. 20:05

A Deutsche Bahn bemutatta a jövő motorvonatának életnagyságú modelljét, több, merőben új fejlesztéssel, például a napi forgalomnak vagy útvonalnak megfelelően variálható utastér kialaíktás – gombnyomásra.

Vasút Nagyvasút

Részleges államosítás a brit vasúton

iho/vasút   ·   2021.07.27. 15:00

Az új szervezet feladata lesz a pályavasút működtetése, a pálya tulajdonosi jogainak gyakorlása és karbantartása mellett a hálózat fejlesztése, a menetrend egyeztetése, a viteldíjak meghatározása és beszedése is.