Hol vannak a fradis Szergejek?

Vörös Attila   ·   2013.08.10. 16:00
IMG_8177__130808_Mezotur__M62230__k400

Mióta megszűnt a Lőrinci Hengermű kiszolgálása, a ferencvárosi calssic Szergejek egyetlen stabil munkája is eltűnt. A 230-as és a 265-ös díszléces páros ha épp nem kell kitolózni Kelenföldön, akkor a dízelszín előtt tengeti idejét.

Nyáron kicsit változott a helyzet: a 230-as előbb a dunántúli tehervonati tereléseknél működött közre Fehérváron, majd Szolnokra került. Itt megfordul az összes szergejes helyen, jár Szentesre, a szolnoki ipartelepre és néha még Szarvasra is.

Tatabánya–Szarvas viszonylatú kővonattal halad Mezőtúr és Pusztabánréve között a 230-as

A 265-ösnek is találtak munkát: a délegyházi bánya havi néhány sódervonatát ő továbbítja az iparvágányon, néha felhúzza egész Ferencvárosig is az elegyet.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Öreg Dácsiával a Jászságba

Harmati Marcell   ·   2025.05.17. 15:00

Még nincs programja június 7-ére? Szeret utazni, és fényképeket készíteni, esetleg felelevenítené a 80-as, 90-es évek mellékvonali utazásait? Az idei nyár első szombatján most megteheti mind a hármat egyszerre!

Vasút Nagyvasút

Két Vectront rendelt a CER Cargo Group

iho/vasút   ·   2025.05.17. 09:00

A Siemens-mozdonyok 2026 decemberében érkeznek, és várhatóan meghatározó szerepet játszanak majd a Duna-folyosón, valamint Kelet-Európa több országában zajló határokon átnyúló szállításokban.