Inárcs-Kakucs

Vörös Attila   ·   2012.09.14. 16:35
IMG_1915__120913_Inarcs-Kakucs__k__400

Augusztusban vágányzár volt érvényben a 142-es vonalon Pestszentimre és Ócsa között. Két korábbi állomást rehabilitáltak, Gyálon és Inárcs-Kakucson a tervek szerint decembertől vonatkereszteket tudnak (és fognak) majd végrehajtani. Bár a nappali vágányzának már vége, még sok munka vissza van, ezeket azonban már a forgalom zavarása nélkül, éjszaka fogják elvégezni.

Inárcs-Kakucs állomáson a vágányok állapotán kívül azonban nem változott semmi. Az épület ugyanolyan romos, firkás, mint eddig. Az új sk+30 cm-es peronra jutott szép térkő, esőben viszont csak a tócsák közt kóvályogva lehet az építményt megközelíteni. A csütörtöki eső a biztosító berendezésben is zavart okozott, a vonatok délután hívójelzéssel tudtak az állomásra bejárni.

Decemberig még sok idő van, reméljük teljes értékű, az utasok igényeit nem csak a kapacitásnövelés útján kielégítő állomás kerekedik a Kakucs melletti Inárcson.

A váltókat még állíthatják át, a hangulat is a régi egyelőre Inárcs-Kakucs állomáson<br>(fotó: Vörös Attila)

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.