Kilencven IC-kocsit újíttat fel a PKP Intercity
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.
Elkészült a Lánchíd pesti hídfőjében a láncok föld alatti szakaszának, valamint a lehorgonyzó öntvényeknek a rozsdásodás elleni védelme.
A MÁV-projekt célterülete a falusias, közlekedési főtengelyektől távolabb eső térségeket feltáró regionális vasúthálózat, amely az elmúlt 10–15 év vasútfejlesztési projektjeiből kimaradt.
A vasúttársaság legforgalmasabb helyszíneit érintő 50 megújuló állomás programjának keretében újult meg külsőleg is teljesen Celldömölk felvételi épülete. A patinás állomásépület ismét eredeti fényében fogadhatja az utasokat, az itt dolgozókat és a város lakóit egyaránt.
A MÁV kétmilliárd forint vissza nem térítendő kormányzati támogatást használhat fel vasútállomások fejlesztésére ebből a projektből, elsőként a borsodi kistelepülés vasútállomásának felvételi épülete készült el.
Március 16-ától folytatódik az épületegyüttes újjászületése.
A legforgalmasabb állomásokat érintő 50 megújuló állomás-program 2019-ben indult, ennek keretében 2021-ben tíz helyszínen fejeződtek be karbantartási és felújítási munkálatok, három helyszínen 100 P+R és huszonhat helyszínen 1298 B+R parkoló épült összesen.
A beruházás első ütemeként az egykori Északi Járműjavító északkeleti részén található négy kisebb épület újulhat meg.
Már forgalomban van mind az ötvenegy felújított szlovák kocsi, amelyekben az üléseket csicsmányi hímzésű motívumok díszítik. Nálunk főleg a váci oldalban találkozhatunk velük.
Megjelent a felhívás a Közbeszerzési Értesítőben.
Hivatalosan is átadták az utasforgalomnak a felújított állomásépületet.
Összesen hat étkezőkocsi újul meg teljesen, az első már forgalomba is állt Pozsony és Kassa között.
Megkezdődhet Magyarország egyik kiemelkedő ipari műemlékének, a Ganz Ábrahám Öntödei Gyűjtemény épületének komplex megújítása.
Az Északi Járműjavító 2022-ben hivatalosan is a Közlekedési Múzeum otthonává válik.
A komfortosítási hullámból a MÁV-Start mellékvonali járművei sem maradnak ki: a következő években kétszáznál is több Bz motor- és mellékkocsi újul meg a vasúttársaság saját forrásából. Az első ráncfelvarrt mellékkocsik már forgalomba is álltak.