Káosz az M0-áson: egyszerre zárva két csomópont

iho/közút   ·   2012.04.16. 11:38

Kiváló érzékkel néhány hét eltéréssel, egy időben zárták le a 6-os és a halásztelki lejáratot az M0-ás autóúton, az emiatt kialakult közlekedési zűrzavaron a rendőrök próbálnak úrrá lenni, az autóhírek.hu közlése szerint kevés sikerrel.

A halásztelkiek Szigetszentmiklós és Csepel felé „menekülhetnek”, míg a 6-os útra igyekvőket az M6-osra terelik Érdnek, majd onnan van lehetőségük visszafordulni. Az is járható út, ha a 7-es útnál hajtanak le az autóútról, ám ha nem ismerik ki magukat a kis utcákon, akkor végül az Osztapenkónál kerülhetnek a sor végére. Az sem rossz, ha a tétényi lejáratnál a Campona felé veszik az irányt, ezzel az a gond, hogy hétfő reggel a Nagytétényi úton aszfaltozást végeznek, így ezen az útvonalon is legalább félórás késéssel lehet számolni – figyelmeztet a portál.

A szigetszentmiklósi ipari park hétfő reggeli kamionforgalmát nagyban nehezítette a Csepel irányából, illetve az M0-ásról érkező drasztikus forgalom, amit tovább nehezített a szigetről kijutni vágyókkal terhelt egysávos körforgalom. Rendőrök próbálták a forgalmat gyorsítani, de kevés sikerrel: az M5-ös irányából érkezők már lehajtani sem tudtak az M0-ásról, míg a másik irányban már Diósdnál áll a sor vége.

Mivel az M0-ás autóút elkerülhetetlen, érdemes olyan időpontban útnak indulni, amikor a forgalom gyérebb, vagy legalább másfél órával a tervezett érkezési időpont előtt üljünk az autónkba – tanácsolja az autóhírek.hu.

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közút Zöldút Logisztika Szállítmányozás Haszonjármű Alternatív hajtás

Duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a DHL a Hungaroringre, a Forma–1-es hétvégére

iho   ·   2024.07.18. 19:05

Az idei szezonban a bioüzemanyaggal üzemelő kamionok száma több mint kétszeresére, összesen harminchét kamionra nőtt az európai szakaszon. Minden egyes kamion átlagosan nyolcvanhárom százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást a dízelüzemű társaikhoz képest.