Komáromban a nyolcas

Eddig a próbázó gépeket oda- vagy visszaúton, általában csatolva sikerült lefényképezni. Augusztus 8-án, a Komárom és Ács között végzett futópróba alkalmából a 480 008 egyedül mutatkozott a komáromi állomáson.
Eddig a próbázó gépeket oda- vagy visszaúton, általában csatolva sikerült lefényképezni. Augusztus 8-án, a Komárom és Ács között végzett futópróba alkalmából a 480 008 egyedül mutatkozott a komáromi állomáson.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
A CFR Călători hónapok óta nem fizette ki a villamos üzemű járművei által elhasznált vontatási áram díját, ezért a vasúti áramszolgáltató Electrificare CFR úgy döntött: október 7-étől nem engedi közlekedni a villamosmozdonyokat és -motorvonatokat. A vasúttársaság végül kegyelmet kapott.
A vasúti beszállítók szövetsége, az UNIFE arra szólította fel az Európai Bizottságot, hogy zárja ki azokat a nem uniós vállalatokat az uniós közbeszerzésekből, melyek hazai piacai nem nyitottak az uniós beszállítók előtt.