Ladány balról kész
A csillagászati tavasz első napjára, a tervezett időpontban, elkészült Püspökladány állomás pálya- és felsővezeték-átépítésének V. üteme is. Az állomás páratlan fejében beépültek az új kitérők és az új kapcsolatok a bal vágány és az állomás bal oldali, teherpályaudvari vágánycsoportjai között. Március 21-én Püspökladány állomáson ismét a szokásos rendben zajlott a forgalomba helyezés.
Hűvös, derűs tavaszi időben vizsgálta a bizottság az elkészült új vágányszakaszokat, kitérőket és vágánykapcsolatokat. A bizottság vonalbeutazást is tartott UDJ-vel Püspökladány–Kaba bal vágányán, hogy az elkészült létesítményeket a forgalom alatt is megvizsgálja, valamint a több hete kizárt vágány biztosító-berendezésének üzemszerű működéséről meggyőződjön. A bizottság az elkészült létesítményeket a forgalom felvételére alkalmasnak találta.
Március 22-én hajnal négy órától folytatódik a munka az állomásfej jobb oldalán. Még két pályás/felsővezetékes forgalomba helyezés lesz a Szajol–Püspökladány projekt munkáinál, azt követően már csak a biztosító-berendezés építése vár a kivitelezőkre. Reméljük, 2016-ban folytatódhat a munka Püspökladány–Debrecen között.
A vonatok az eljárás alatt is közlekedtek. A teherforgalom is igen intenzív volt ezen a szombaton. A bizottság találkozott többek között a FoxRail dupla gépes gabonás vonatával, az AWT által bérelt Szili vontatta hosszú tartályvonattal, Szergejes teherrel és a „rabomobil” IC+-kocsikkal is.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az Erdélybe induló Történelmi Székely Gyors zarándokvonatra és az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!