Magyar Vasút, 13. szám: kik fizetik az európai hálózat fenntartásának jelentős hányadát?

iho/vasút   ·   2021.09.30. 15:00
00_magyarvasut_2021-13

Ne törődjön a babonákkal! A tizenharmadik lapszám pont olyan érdekes, izgalmas, mit az előzőek, és semmiképpen sem lehet rá azt mondani, hogy elkerüli a szerencse.

A tartalomból

 

  • A cél az, hogy a modális váltás vonzó legyen – mondja az UIC vezérigazgatója, François Davenne a vasút jövőjéről. De mi mindenre van ehhez szükség?
  • Együtt a teljes IC+-kocsicsalád: bemutatkozott az 1. és prémiumosztály
  • Hétmilliárd eurós keretösszeggel megjelent az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz első közlekedési pályázati felhívása az idén indult uniós költségvetési ciklusban: már pályázhatók a CEF2 közlekedési forrásai
  • Lőkösháza–Kürtös: lesz rá megoldás?
  • A különböző verziójú készülékek tesztjeit követően a reteszkialakítású Schakut választották a jövő európai digitális automata kapcsolókészülékének.
  • A Hungrail társult tagja lett a Floyd

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.