Ernyedetlenül zajlik a 37-es kipofozása
A bozótirtás után az elmosott szakaszon elkezdődtek a földmunkák.
A bozótirtás után az elmosott szakaszon elkezdődtek a földmunkák.
Hat hónap múlva már érkeznek a balkáni ország vasútjára az Alstom és a Škoda első villamos motorvonatai. Megfelelő járműjavítók híján azonban karbantartásuk egyelőre nincs megoldva.
Indul a felújítás, másfél hónapja siklott egy vonat Magyarkútnál, a baleset rávilágított a helyzet tarthatatlanságára.
Ez az érzelmi aszimmetria mind a viselkedéskutatókat, mind az üzemeltetőket zavarba ejti.
A Debrecen és Nagykereki közötti 106-os számú vasútvonal esetében még nyomokban sem lelhető fel a vonatforgalom felfüggesztésének a szabványos eljárást követő szándéka, ezért van ok jócskán a gyanakvásra. Slusszpoén az írás végén!
A múlt hónap első felében, szeptember 12-én a Vácról Balassagyarmatra tartó 32222 számú személyvonat siklása óta készült a MÁV-csoport a pálya helyreállítására.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
A dokumentumot az Osztrák Szövetségi Innovációs, Mobilitási és Infrastruktúra Minisztérium adta ki.
Még lehet jelentkezni az árverésekre, az M31-esek kikiáltási ára gépenként 7,2 millió forint.
A kormányzati tervek szerint a térségben zajló beruházásoknak jobban megfelelő, új nyomvonalat kap a 106-os számú vasútvonal. Addig buszok járnak, rövidebb menettartammal.
A Keleti pályaudvar egy részén továbbra is tart a hibaelhárítás, de élünk a gyanúperrel: a vasárnap hajnali áramellátási kifakadás csak arra szolgált, hogy elfedje a valódi nehézségeket.
Flottaerősítési elképzelések a magyar államvasutakon. Jellemző a feltételes mód.
A Budapest-Kelenföld–Ferencváros vasútvonalszakasz kapacitásbővítésének keretében már a negyedik új hidat telepítik a szakemberek.
Más nyelvek szerint tizenöt lesz az a tizennégy, de a lényeg ettől nem változik: szeptember 27–28-án a hatvan éves MÁV M62 sorozaté a vasútberkekbeli főszerep. Ám ez még nem minden: a dízel nagyvasak rajongói, és egyáltalán, a múlt utáni sóvárgás letéteményesei még két időpontot rögzítsenek a határidő naplójukban, a csabai menetet (október 11.) és a november 22-i tókerülést.
A vágányok felújításának idején, augusztus 25-től egy hónapon át jelentősen módosul a közlekedési rend a pályaudvart érintő győri, pécsi, hatvan–miskolci és újszász-békéscsabai vonalakon, továbbá a nemzetközi vonatok esetében.