Magyar Vasút, 16. szám: 26 milliárd forint az egyeskocsi-fuvarozásnak

iho/vasút   ·   2021.11.11. 12:00
00_magyar_vasut2021_16

Lapszemle a frissen megjelent kéthetilapból.

A tartalomból

  • Hosszabb szállítási idők, növekvő költségek: Dunai Zoltán, a Stadler Trains Magyarország ügyvezető igazgatója a vasútijármű-gyártást is sújtó alapanyaghiányról
  • Menekülés a győzelembe: elindult a vasúti egyeskocsi-fuvarozás állami támogatása
  • Együttműködésben gondolkodnak az egyeskocsi-fuvarozást végző vasútvállalatok vezetői
  • Tematikus célok megvalósítása a közlekedési operatív programok keretében
  • Klímavonat a vasúti közlekedés jövőjéért
  • HÜSZ: a vasúti közlekedés alapdokumentuma
  • Európai harmonizációra van szükség az interoperabilitás folyamatos fejlődéséhez
  • A teljes ETCS-átállás felemás cseh folyamata
  • Régi álom új köntösben: a lengyel Magrail
  • Mozgásban a logisztika: így lábalnak ki a piaci szereplők a pandémiás zűrzavarból

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.