Magyar Vasút, 2022/13.: Budapest, a lehetséges NSV-csomópont

iho/vasút   ·   2022.06.22. 15:45
00_mv2022_13web

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának tizenharmadik számából.

A tartalomból
  • Prágába már befutott a HSR
  • Felülvizsgált transzeurópai korridorok
  • Transzeurópai vasúthálózat: a fejlesztések új irányai
  • Eltűnőben vannak a Kína és Európa közötti vasúti szállítmányok
  • A magyar vasúti árufuvarozás kihívásai
  • Varsó és a nagy sebességű vasúti tervek
  • Vasúttal összehangolt repterek: figyelem, ez esetben Varsót, és ne Bécset kövessük!
  • Törökország, mint globális logisztikai szuperhatalom?
  • A vasútra koncentrálnak az uniós források
  • A kormány megvizsgálja az olcsó közlekedési bérlet németországi intézményét
  • Kombinált szállítás: megoldatlan házi feladatok
  • Kirgizisztán és Üzbegisztán Kína új, 523 kilométer hosszú közép-ázsiai vasútjának nagy nyertese
  • Bár az egyik alagutat már áttörték, csúszik a Semmering-bázisalagút átadása

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Magyar tulajdonba került a Dunakeszi Járműjavító Kft.

iho/vasút   ·   2022.06.29. 15:00

A Magyar Vagon Befektetési Vagyonkezelő Zrt. megszerezte a TMH International AG tulajdonrészét a Dunakeszi Járműjavító Kft.-t birtokló TMH Hungary Invest Zrt.-ben, ezzel a nemzetgazdaság szempontjából stratégiai jelentőségű vállalat teljes egészében magyar tulajdonba került.