Magyar Vasút, 2022/20.: Csepel teherautó, Ikarus autóbusz, Ganz-MÁVAG motorvonat – milyen volt valójában a szocialista ipar?

iho/vasút   ·   2022.11.10. 09:00
00_mv2022_20web

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának huszadik számából.

A tartalomból
  • Tárgyalások a HUNGRAIL-tagvállalatok működésének finanszírozhatósága érdekében
  • Sokkal nagyobb átjárhatóságra van szükség a közlekedési módok között
  • Edukációs roadshow a fenntarthatóság jegyében
  • Intercity-motorvonatokkal bővítheti járműparkját a GYSEV
  • Vár állott, most kőhalom?
  • Hétezer munkavállalót foglalkoztat a hazai vasútijármű-gyártó és -karbantartó ágazat
  • Korszerű megoldások a vasútépítés és -fenntartás területén
  • Számvetés: hazai cégek a berlini kiállításon
  • Vitézy Dávid: Az előváros után a teljes távolsági flottát is megújítjuk
  • Unife Vasúti Világpiaci Tanulmány: újra növekedési pályán a globális vasúti piac
  • Az uniós Új Európa Vasútja Program
  • Döcögve, de elindul a motorvonatos teherszállítás Anglia és Skócia között
  • Spanyolországban átadták a világ első ibériai nyomtávolságú vasútvillamosát, a TRAMBahíát
  • Veszélyben van az újraiparosítás sikere!
  • Kapacitásbővítő digitális profilesztergát helyezett üzembe a TS Hungaria

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek