Magyar Vasút, 2022/4.: Miért parkolnak tehervonatok a főváros közepén?
·
2022.02.19. 09:00
Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának negyedik számából.
A tartalomból
- Teljes mértékben támogatja a piac a V0 projektet
- Miért van szükség a V0 vasúti projektre?
- E-kamionnal erősít a METRANS
- Mikics György, a Thales Rail Signalling ügyvezető igazgatója: ma már nem venne vasútikábel-gyárat
- Egységes európai vasút? Nem létezik!
- Jelentős szakmai feladat végrehajtására szerzett jogosultságot a KTI
- Mennyit késnek valójában a tehervonatok?
- Belgrádtól délre még bizonytalan a vasút jövője
- Egyre égetőbb kérdés a vontatási célú villamos energia árának emelkedése
- Záhony kiemelt szerephez juthat a következő években, óriási lehetőség előtt áll a magyar–orosz vasúti szállítmányozás
- Komplex fejlesztésben gondolkodik a GYSEV Cargo
- Vasúti versenyhelyzetek alakulása: Ausztria
- Alkalmazkodás az éghajlatváltozáshoz: mind nagyobb a tudatosság Németországban
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!