Magyar Vasút, 2022/4.: Miért parkolnak tehervonatok a főváros közepén?

iho   ·   2022.02.19. 09:00
00_magyar_vasut_2204

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának negyedik számából.

A tartalomból
  • Teljes mértékben támogatja a piac a V0 projektet
  • Miért van szükség a V0 vasúti projektre?
  • E-kamionnal erősít a METRANS
  • Mikics György, a Thales Rail Signalling ügyvezető igazgatója: ma már nem venne vasútikábel-gyárat
  • Egységes európai vasút? Nem létezik!
  • Jelentős szakmai feladat végrehajtására szerzett jogosultságot a KTI
  • Mennyit késnek valójában a tehervonatok?
  • Belgrádtól délre még bizonytalan a vasút jövője
  • Egyre égetőbb kérdés a vontatási célú villamos energia árának emelkedése
  • Záhony kiemelt szerephez juthat a következő években, óriási lehetőség előtt áll a magyar–orosz vasúti szállítmányozás
  • Komplex fejlesztésben gondolkodik a GYSEV Cargo
  • Vasúti versenyhelyzetek alakulása: Ausztria
  • Alkalmazkodás az éghajlatváltozáshoz: mind nagyobb a tudatosság Németországban

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.