Magyar Vasút, 2022/5.: Cselekvési sorvezető Franciaországból

iho/vasút   ·   2022.03.03. 12:00
00_magyar_vasut_2205

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának ötödik számából.

A tartalomból
  • IC+: a Budapest–Győr–Szombathely útvonalon is!
  • Figyelemfelkeltő akcióra készülnek az árufuvarozó vasútvállalatok
  • Energiahivatal: felül kell vizsgálni az európai villamosenergia-nagykereskedelmi piacmodellt
  • Szándéknyilatkozat az európai vasutak fejlesztésére, a MÁV–Volán-csoport fenntarthatósági kampányt indított
  • Új szabályok az uniós útdíjakról, a közút továbbra is előnyben a vasúttal szemben
  • A vasúti iparág az európai gazdaság erőssége
  • Egy hónapja tart a vágányzár a 150-esen
  • Verseny Csehországban: utasszempontból egyértelmű a zajos siker
  • Kétséges a Vasút Európai Éve hozadéka
  • Erőteljesen belassította a vasutat az EU csendes féktuskó projektje
  • Új alapokra kell helyezni a kombinált szállítást
  • Jobb döntések milliárdjai: az ipari átalakulás halaszthatatlan szükségszerűsége

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.