Magyar Vasút, 2022/7.: Átértelmezésre szorul a teljes vasúti képzési rendszer

iho/vasút   ·   2022.04.01. 09:00
00_mv2022_07web

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának hetedik számából.

A tartalomból
  • Kedvező ajánlat: száztizenöt Siemens Vectronra köt keretmegállapodást a MÁV-Start
  • Modern vasútijármű-gyár épül Nagykanizsán
  • Kivonatok a MÁV nyilvános üzleti tervéből
  • A NIF Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő idei jelentősebb új vasúti beruházásai
  • TÖR: a rendszer hatása a 2020/2021-es menetrendi évre, 1. rész
  • Nem hozzák el a vasút felívelését a személyszállításban a piaci szereplők
  • Ukrajna: újratervezésre szorul a szállítási logisztika
  • Példátlan: a zöld és hatékony vasúttal szemben a sokkal szennyezőbb közúti áruszállítás energiaköltségeit támogatják
  • Útkeresés az EU-ban: hogyan válhat vonzóbbá a vasúti teherszállítás?
  • A legfontosabb trendek, amelyek megváltoztatják a robotalapú automatizálást
  • Stadler: töretlen a növekedés
  • Rég nem látott lendületben a nyugat-balkáni vasútvonalak fejlesztése – 1. rész

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.