Már megint nem sikerült kétpúposos cikket írni

Vörös Attila   ·   2014.05.10. 08:45
IMG_2300__140509_Hatvan____140509_Hatvan__m412185_m40201__400

Csütörtökön a hatvani 127-es Szergejnek érdekes munkája akadt: az FKG Kft. kővonatát kellett elvinnie Hatvanból Vácra. Nemrég hasonló menetről már írtunk cikket, kattintsanak ide!

A hatvani remot Dácsiák is foglaltak voltak, az egyik M47-es a gyomirtó szerelvényt húzza az országban mindenfelé, egy másik pedig trafóvonattal közlekedett Tápiószele és Paks között (az út több napig tart). Szerencsére nem kell kétségbe esni, hiszen van Hatvanban három működőképes Púpos (illetve csak kettő, egy mindig Ferencvárosban állomásozik a daruszerelvény élén). Most a 224-es van Fradiban, így a 201-esre és a 235-ösre várt a feladat, hogy a jászberényi és a salgótarjáni kiszolgáló tehervonatokat elhúzzák.

A 201-es két kocsit hozott Jászberényből<br>(képek: Vörös Attila)

A 235-ös sikerrel vette az akadályt, a szokásos menetrend szerint fordult meg Jászberényben. A 201-essel nem volt ilyen kegyes a sors, célállomása, Salgótarján külső előtt pár kilométerrel, Vizslás megállónál fekve maradt. A tehervonat két órán át elzárta a 81-es vonalat, két személyvonatnak is jelentős késést okozva. Végül a Hatvanból érkező 185-ös Csörgő érkezett a segítségére: visszahúzta a vonatot Kisterenyére, majd körüljárás után folytatta a 201-es feladatát Salgótarjánban. Az acélgyár hat ócskavasas kocsijával, a 201-es Púpossal és egy további vagonnal Apc-Zagyvaszántó állomáson kiegészülve késő délután érkezett vissza a kalandos tehervonat Hatvanba.

Furcsa páros érkezik Hatvanba

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Blog Vörösszemhatás

Tíz éve már: szentesi répa, meg egyebek – terelve

Harmati Marcell   ·   2024.10.10. 18:00

Tíz éve nagyban zajlott a 120-as vonal felújítása. Bizony voltak napok, amikor teljes kizárás volt a csabai oldalban. Viszont az élet nem állhatott meg, így a nemzetközi gyorsvonatok, valamint az eredetileg 120-as vonali közlekedésre szánt tehervonatok kerülő útirányra kényszerültek.