Megjött a második Melák

iho   ·   2013.01.29. 16:15
IMG_1881__130129_Kelenfold__659002_Floyd__k__k

A Class 56-os gépet egy gabonavonatba sorozva húzta a Floyd keddden Hegyeshalomból Budapestre. Ebben a mozdonyban is egy Ruston-Paxman motor dolgozik kilencszázas fordulatszámon, 2460 kilowatt (3250 lóerő) teljesítménnyel. A mozdony tömege 125 tonna, tengelynyomása 21 tonna. Maximális sebessége 130 kilométer per óra, indító vonóereje 275 kilonewton, tartós vonóereje 240 kilonewton.

A Floyd első 659-eséhez hasonlóan a 002-est is Soroksári út rendezőben és a Keletiben készítik fel véglegesen a hazai üzemre.

Már kéttagú a hazai legerősebb dízelmozdonyflotta<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(fotók: Vörös Attila)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.