Megnyílt a DKV online ügyfélkapuja
November elején új szolgáltatásként indította internetes ügyfélkapuját a Debreceni Közlekedési Vállalat. Az online rendszerbe regisztráló és a hírlevélre feliratkozó utasok személyre szabottan értesülhetnek a menetrendi változásokról, parkolási tudnivalókról, de tájékoztatást kaphatnak a társaságot érintő egyéb változásokról is.
A webes felületen a DKV szolgáltatási színvonalához kapcsolódó kérdőív kitöltésével segíthetik elő a komfortosabb közlekedést az utasok, az ügyfélkapu elektronikus levelezőrendszerén keresztül pedig közvetlenül elérhető a DKV ügyfélszolgálata. Az utasok javaslataikat, ötleteiket, kérdéseiket célzottan a társaság illetékes munkatársainak juttathatják el.
A 2011. december 6-áig regisztráló ügyfeleket a DKV egyedi bögrével és hűtőmágnessel ajándékozza meg. Az ügyfélkapu elérhető a DKV weboldalán.