Debrecen közösségi közlekedése elesett
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
A tavalyi rekordévet sajnos visszaesés követte a buszbeszerzésben.
A DERKE sajtóközleményt adott ki az utasok észrevételeiről a járatok csökkentésével kapcsolatban.
Ráadásul már november 14-étől csökkenti a villamosok, trolik és egyes buszok járatsűrűségét a DKV.
Az új buszok visszahozták a lépcsőzés élményét a cívisvárosba.
És mire kell egy helyközi busz a DKV-nak? Megkérdeztük tőlük.
A Mercedes-Benz eCitaro egy hónapig járja a cívisváros útjait, menetrend szerinti járatokon, melyeken ingyen lehet utazni.
Új óriásreptér nyílt Pekingben, ünnepel a 29-es vonal, az új budapesti trolikra pedig még mindig várni kell. A hét legfontosabb hírei.
Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy épp nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A gumikerekes szekció.
Az új szerelvények szinte hetente szenvednek el balesetet, már mind a tizennyolc kocsi tört a bő két év alatt…
2015 nyarára a debreceni 1-es villamos vonalán már elviselhetetlen mennyiségű és mértékű sebességkorlátozást kellett bevezetni. Valamit tenni kellett, hogy a sebességkorlátozások megszűnjenek. De vajon mire futotta? Jó, vagy csak olcsó megoldásra?
November 30-ától egészen vízkeresztig közlekedik.
Hetven éve, 1944 nyarán Debrecent is elérte a II. világháború. Az amerikaiak „mindent” bombáztak, így találták el az akkori közlekedési társaság a DHV telephelyét, és így haltak meg heten a Salétrom utcában. Az utódok most faültetéssel tisztelegtek.