Októberre szerkezetkészek<br />a 4-es metró megállói
Hasonlóan előrehaladott állapotban van a Móricz Zsigmond körtéri és a Bocskai úti állomás építése is, ott a falakra a kéregpaneleket szerelik fel. Folyamatosan érkeznek a mozgólépcsők az állomásokra, összesen kilencvenhét mozgólépcsőt fognak a megállókba beépíteni, illetve minden állomáson liftek is segítik majd a le- és a feljutást.
A pesti oldali állomások egy részén még a szerkezetépítők dolgoznak. Októberre várhatóan az összes állomás szerkezetkész állapotba kerül, de ezzel párhuzamosan az összes állomáson megkezdték a belső beépítési munkákat is.
A DBR Metró Projekt Igazgatóság kitért arra is: ha a francia Alstom az új megállapodás szerint le tudja szállítani a szerelvényeket, akkor ők tartani tudják a kapcsolódó határidőket, vagyis 2013-ban megérkezhetnek a szerelvények, és 2014-ben már utasokat is szállíthat a 4-es metró.
Várhatóan 2013-ban adják át az automata vonatbefolyásoló rendszert építő Siemensnek az első kocsikat, így a német cég elkezdheti a rendszer összehangolását a szerelvényekkel. A Siemens eddig 50 millió euró feletti többletkövetelést nyújtott be a választott bírósághoz az alagútépítést végző Bamco konzorcium késedelme miatt, a projektigazgatóságot érintően pedig júliusig 85 milliárd forintos többletkövetelést jelentettek be, ennek azonban csak mintegy 20 százaléka tűnik megalapozottnak a DBR szerint.