Pályafelújítás a Duna-parton: most tudják elvégezni

Kemsei Zoltán   ·   2015.07.07. 13:45
00kicsi

Felmerülhet a kérdés: de miért pont az idegenforgalmi szezon kellős közepén, júliusban kell a Duna-korzó villamosvonalát lezárni, kettéosztani? A 2013-as, rekordméretű árvíz komoly károkat okozott az amúgy is fenyegetett villamosaluljáróban a Lánchíd alatt, ezek azonban a villamosközlekedést nem akadályozták. A betonburkolat és a pálya állapotát felül kell vizsgálni, ahol kell, vágányt, alépítményt cserélni.

A 2-es villamos így közlekedik egész júliusban<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(forrás: BKK)

A Lánchídnál tehát kettészakad a 2-es villamos. A déli oldalon a Március 15. téri váltótól egy vágányú, váltott forgalom van, csúcsidőben külön 2A jelzésű villamosok is közlekednek a Közvágóhídtól idáig. A Lánchídhoz kettesével engedik be a járműveket, az Erzsébet híd tövében várakozásra a fedélzeti hangos utastájékoztatás is figyelmeztet. Az északi oldalon a Garibaldi utcai váltótól a Magyar Tudományos Akadémiáig van egyvágányú közlekedés.

Eddig 20-as lassújel volt, most vörös tárcsa<br>(a szerző felvételei)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.