Púpossal anyagoltak Nógrádban

Vörös Attila   ·   2020.09.25. 19:30
9662_E3VA8416_200924_

Öt köves kocsit hozott el csütörtökön Balassagyarmatról, kettő tartalmát a 78-as vonalon szórták el.

Leáldozóban van a hatvani Púposok csillaga, információink szerint már csak nagyon rövid ideig lesz M40-es mozdony a fűtőházban. A 235-öst néhány hete már Celldömölkre vitték, a 224-esre is az átcsoportosítás vár egy balatoni retróhétvégékhez közelebbi műhelybe. De Hatvanban addig is aktív a gép, a 224-est rendszeresen bevetették szinte egész nyáron a tolatós tehervonatok vagy a somoskőújfalui személyvonatok élén.

Szügyön halad a menet (képek: Vörös Attila)

Csütörtökön egy ritkább feladatot kapott: a múlt héten Balassagyarmatra vitt öt köves kocsit kellett visszahoznia Hatvan-rendezőbe. A Púpos nem egyszerűen csak tehervonatozott egyet a 78-as vonalon Nógrádban, két dozátorral anyagoltak is Magyarnándor és Acsa határában. A pályafenntartás menete végül kora délután érkezett vissza Hatvanba.

Érkezés Magyarnándorba

Nógrádkövesd alatt

Keresztre várakozás Acsán

Anyagolás

Galgamácsa sorompói

 

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.