Sikeres volt a bringásreggeli

MTI   ·   2013.05.09. 10:42
A Bringázz a munkába! kampány félidejénél több mint négyezer kakaós csigát és üdítőt osztottak szét országszerte. A kampányra idén csaknem kétezer cég regisztrált, a félidős eredmények közelítik a 2012. őszi kampány teljes résztvevői létszámát. László János, a Magyar Kerékpárosklub vezetője elmondta: a kerékpározást népszerűsítő kampányoknak köszönhetően évente 40-50 százalékkal nő a bicikliforgalom.

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Négyéves a megújult Mol Bubi

BKK/iho   ·   2025.05.20. 12:00

A BKK közbringaszolgáltatása hamarosan új korszak elé néz: a tervek szerint a 2026-ban induló új rendszerben kétszer annyi kerékpár, öt-hatszor több leadási ponttal és több mint nyolcvan százalékkal nagyobb területen szolgálja majd ki az igényeket.