Tavaszi munkák a 106-oson

Szöllősi Roland   ·   2013.04.18. 09:00
00

Elsőként Sáránd és Mikepércs megállóhelyek között erősítik meg a pályát. A mintegy két kilométeres szakaszon a régi talpfákat új betonaljakra cserélik, ezt követően április közepén nagygépes vágányszabályozást hajtanak végre.
A nyár és az ősz is eseménydúsnak ígérkezik: lesz tömeges betonaljcsere, síncsere, gépi beszabályozás és útátjáró-
felújítás.

A munkálatoknak köszönhetően máris javult a menetrendszerűség, év végére pedig több perccel csökkenhet a menetidő is (igaz, ebbe a menetrendszerkesztők még belenyúlhatnak), amire hosszú évek óta nem volt példa.

Aljcsere Mikepércsnél<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(a szerző felvételei)

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.