Csörgő tüzének korma vetett árnyékot a debreceni retróhétvégére
De azért ne ijedjenek el, még a 2112-es Csörgő, a 610-es ABb motorkocsi és a 203-as Púpos távolléte ellenére is remeknek ígérkezik a program!
De azért ne ijedjenek el, még a 2112-es Csörgő, a 610-es ABb motorkocsi és a 203-as Púpos távolléte ellenére is remeknek ígérkezik a program!
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
A Debrecen–Nagykereki vonalon az elmúlt napokban mérővonattal végzett ellenőrzések során, a korábbi felújítással nem érintett szakaszon, több helyen pályahibát fedeztek fel.
A vasárnapi mérővonat több helyen is hibát talált a pályageometriában. A 106-oson egyébként június 5-étől augusztus 27-éig pályafelújítás miatt teljes vágányzár volt.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
Elkezdődtek a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő infrastrukturális fejlesztések: 2021 végére a vasúti összeköttetés a kiszolgáló létesítményekkel együtt megépül.
A debreceni elővárosi vonalon az elmúlt évek során közel ötven százalékkal lett több az utas a MÁV-Start, a MÁV és a helyi önkormányzatok együttműködésének köszönhetően.
A MÁV-Start a Siemens-szerelvényekkel igyekszik növelni a szolgáltatási színvonalat Nagykereki és Füzesabony felé.
Ráadásul egy mellékvonalon! A 106-os mentén csoda csodát követ!
Az igazán jó csatár ismérve: mindig, minden ziccert könyörtelenül berúg.