Tovább bővül az Arriva
A kiírás buszjáratok és kötöttpályás vonalak üzemeltetéséről egyaránt szólt, melyek között található a Saltsjöbanan helyi érdekű vasút, valamint a keskeny nyomtávú (891 milliméter) Roslagsbanan is. A legtöbb vonalon 2012. augusztus 20-án veszi át az üzemeltetést az Arriva, míg a Roslagsbanan 2013. január 6-án kerül az ő irányításuk alá.
A keskeny nyomközű járaton a DSB svéd leányvállalatát váltják, a többi érintett vonalon a Veolia, a Keolis és a Nobina biztosította (és biztosítja még bő fél évig) a szolgáltatást. Azzal, hogy a kötöttpályás és buszos közösségi közlekedés egy kézbe kerül, a várakozások szerint jobban össze lesz hangolva a járatok menetrendje, ezáltal növekedhet az utaslétszám.
A szerződés garantál bizonyos minimális szolgáltatási színvonalat, de a megrendelő Storstockholms Lokaltrafik abban bízik, hogy ezeket bőven túlteljesíti az Arriva. A szolgáltatás ellenértéke 11,7 milliárd svéd korona (mintegy 398,5 milliárd forint) nyolc évre, négyéves meghosszabbítási lehetőséggel.