Két tucat új MAN-autóbusz áll forgalomba Budapesten
Fokozatosan jelennek meg a főváros utcáin az alacsonypadlós járművek.
Fokozatosan jelennek meg a főváros utcáin az alacsonypadlós járművek.
A közösségi közlekedés mindannyiunk közös tere és felelőssége, és akkor válik igazán élhetővé, ha mindenki hozzáteszi a maga részét – erre hívja fel a figyelmet a BKK és szolgáltatói, a BKV és az ArrivaBus közös edukációs kampánya.
Már gyártják a Sárga-tenger partján fekvő Csingtaóban azokat a szóló- és csuklós e-buszokat, amelyek a tervek szerint 2026 tavaszától folyamatosan állnak majd forgalomba Budapesten.
A Plzeň és Domažlice közötti P3-as regionális viszonylatot veheti át a nemzeti vasút ČD-től 2026 decemberében a magánvasút.
A BKK hétfőtől tesztjelleggel kiterjeszti a kerékpárszállítás lehetőségét a Széll Kálmán tér és a Gazdagréti tér között közlekedő 139-es autóbusz vonalára, így még többen kapcsolhatják össze az egyéni és a közösségi közlekedést.
A magántársaság Prága és Cheb, valamint Prága és Železná Ruda között szolgáltathat tizenöt évig 2028 decemberétől.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Az Arriva három országot, Belgiumot, Hollandiát és Németországot összekötő vonata, a Drielandentrein/Train des trois pays (RE18/Limax) csak június végén indul el, mert a viharokban megsérült vasúti infrastruktúra megerősítése a tervezettnél több időt vesz igénybe.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
A tíz európai országban aktív közlekedési vállalatot a miami központú, világszerte jelenlévő I Squared Capital befektetési alap vásárolja fel.
A vevő, a müncheni székhelyű magántőke-befektető Mutares növelni kívánja a működési hatékonyságot, és feltett szándéka, hogy kiaknázza „erős szakértelmét a közszférabeli szerződések pályáztatásában” .
A következő hónapokban jelentősen megújul a főváros buszflottája: a BKK megrendelésére, az ArrivaBus Kft. tulajdonában és üzemeltetésében májustól júliusig 75 szóló és 75 csuklós klimatizált, alacsony padlós és környezetbarát jármű érkezik Budapestre.
A tavalyi rekordévet sajnos visszaesés követte a buszbeszerzésben.
A Stadler motorvonata bebizonyította, hogy kizárólag akkumulátoros üzemben is megfelelően használható a felsővezeték nélküli vonalakon.
A nyertes szolgáltató tizenöt évre kap közszolgáltatási szerződést a vonalra.