Újabb siklás - képek

Vörös Attila   ·   2012.02.26. 07:25
IMG_8514

Hajnal fél ötkor a Szabadkikötőből Soroksári út rendezőbe bejáró konténervonat egy vagonja hat tengellyel siklott és oldalára borult a váltókörzetben, másik két vagon pedig három-három tengellyel siklott. A Metrans vonatát a cég első Herkulese, a 761 001-7 pályaszámú mozdony húzta. Személyi sérülés a belsetben nem történt, a siklott vonat azonban elzárja a Csepelre vezető vágányt, így a kikötő és a gyártelep kiszolgálása jelenleg nem lehetséges.

A mentéshez fél nyolckor érkezett meg a 230-as Szergej a ferencvárosi daruval.

A kisiklott és felborult konténerszállító vagon és a konténer<br>(fotók: Tevan Imre)

A MÁV REC mozdonya segít a kárelhárításban

A szakemberek bontják a felsővezetéket, hogy a kisiklott járműveket daruval emelhessék

A csepeli iparvasút borzalmas pályaállapotaira jellemző, hogy alig két hónapja történt az utolsó siklás. December 30-án a Weiss Manfréd utat keresztező sínpáron siklott egy konténervonat. Az iparvágányon a vonatok sebessége az 5-10 kilométer per órás sebességet nem lépi túl, a Gubacsi hídon pedig tengelyterhelési korlátozás is van. A csepeli néhai gyártelep és a Szabadkikötő jelentős forgalma régóta indokol már egy alapos pályafelújítást.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!